Betalningsproblem - Problem med betalning

Om betalningen för din beställning inte lyckades, kontrollera att dina bankuppgifter är korrekta. Om alla uppgifter är riktiga, försök igen med samma betalningsmetod (det finns ingen risk för dubbelbetalning med vårt säkra system).

Om problemet kvarstår, kan du försöka med nedanstående förslag:

  • Försök att logga ut ur ditt Brekz-konto och logga in på nytt.
  • Ändra din webläsare på din dator: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge.
  • Byt till en annan apparat: dator, surfplatta, mobiltelefon • Ändra betalningsmetod: VISA/Mastercard, banköverföring.
  • Om inget av detta fungerar kan du alltid kontakta din bank.
  • Om betalningen dröjer mer än några minuter annulleras ordern automatiskt. Observera att om du inte får ett e-postmeddelande som bekräftar din beställning beror det på att den inte har bekräftats. Eller så har en felaktig e-postadress angetts.

< Föregående sida


Håll mig informerad

Du kommer att få ett engångsmejl så snart produkten åter finns i lager.

E-postadress
Ogiltig e-postadress Ogiltig e-postadress Du är redan registrerad för denna produkt. Något gick fel
Din e-postadress kommer inte att användas för andra ändamål.