Om produkten är skadad, du har fått fel vara eller om din beställning är ofullständig, vänligen kontakta vår kundtjänst för att lösa problemet. När du kontaktar oss är det viktigt att du inkluderar ordernumret och ett foto av den mottagna produkten och/eller skadan.
Om felet orsakades av oss kommer ett nytt paket att skickas hem till dig (utan extra kostnad för dig) och den felaktiga produkten som inte matchar din beställning kommer att hämtas upp. Produktens förpackning måste vara oöppnad för att du ska få full återbetalning. Vid fel från PostNord eller skador som uppstått under transporten kommer ett nytt paket inte att skickas kostnadsfritt.
Är din produkt över 10 kg? Då kommer vi att kontakta PostNord för att hämta paketet från dig. Produkter under 10 kg returneras med hjälp av en paketförsegling. Du får pengarna tillbaka när paketet har mottagits av oss.
Få de bästa erbjudandena varje vecka
Håll mig informerad
Du kommer att få ett engångsmejl så snart produkten åter finns i lager.